“Siparişlerim” veya “Sipariş Takip”sayfalarından giriş yap, kolay iade butonuna tıkla.

İade edeceğin ürünü ve nedenini seç, iade kargo kodunu al.

Aynı iade koduna sahip olan ürünleri faturası ile birlikte tek pakete koyun.

İade kodunla paketi kargoya ver ve ücretsiz iadeni tamamla.

- İade edeceğiniz ürünü faturası ve iade kodu ile beraber kargoya teslim etmeniz gerekmektedir. Kargo şubesine veya görevlisine bu kodu bildirmemeniz halinde sizden kargo ücreti talep edebilir.
- Set ürünlerin iadesinde, setin tamamını aksesuarlarıyla birlikte iade etmelisiniz.
- İade kargonuzu faturasıyla göndermeniz gerekmektedir. Faturanıza web sitemizdeki Faturalarım bölümünden ulaşabilirsiniz.
- İade ürünü orijinal kutu ve ambalajında göndermelisiniz.
“Siparişlerim” sayfasından Sipariş detayı > Sipariş iptali butonu ile iptal talebinizi iletebilirsiniz.
İptal ve para iadenizin durumunu “Siparişlerim” sayfasından veya “Sipariş Takibi” butonundan takip edebilirsiniz.
- Siparişinizi sadece faturalandırılmadığı takdirde iptal edebilirsiniz. Faturası kesilmiş siparişler iptal edilememektedir.
- Faturalandırılmış siparişi iptal etmek isterseniz, siparişinizi kargodan teslim almayabilir veya geri iade olarak gönderebilirsiniz.
- Siparişinizin faturalandırılmış olup olmadığını, ilgili siparişin Detay sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
- Sipariş Detayı > Sipariş İptali butonu ile iptal talebinizi firmamıza iletebilirsiniz.
- Üye girişi yaparak "Siparişlerim" sayfasından veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detay sayfasına ulaşabilirsiniz.
- Siparişinizde ürün adet veya satır iptali maalesef yapılamamaktadır. İptal işlemini siparişinizde bulunan tüm ürünler için talep edebilirsiniz.
- İade süresi, ürününüz firmamıza ulaştığı tarihten itibaren en geç 10 iş günüdür.
- Ücret iadeniz firmamızca yapıldıktan sonra tutarın hesabınıza yansıması bankanıza bağlı olarak değişmekle birlikte ortalama 2 iş günü olduğu belirtilmektedir.
- Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
- İptal edilen siparişin ücret iadesi 3 iş günü içinde yapılmaktadır.
- Ücret iadeniz tarafımızca yapıldıktan sonra bankanıza bağlı olarak iadenin ekstreye yansıması 3-8 iş günü olarak belirtilmektedir.
- Bu sürenin dolduğunu düşünüyorsanız İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
- Siparişiniz bizim tarafımızdan yalnızca tedarik edilemediğinde veya gecikme oluştuğunda iptal edilebilir. Bu nedenle ürünlerinizin gönderimi yapılamamaktadır.
- Siparişinize ait ücret iadesi 3 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Hesabınıza yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
- Siparişlerim sayfasına gidiniz.
- Siparişlerim sayfasına ulaşmak için üye girişi yapmanız veya üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonunu kullanmanız gerekmektedir.
- “Sipariş Detayı”na gidiniz ve ilgili ürün satırında bulunan “Ürünüm Kırık Teslim Edildi” adımından talepte bulununuz.
- Kırık Parça Talep Formu'nu doldurunuz.
- Kırık Parça Talep Formuna sipariş numaranızı, kırık parça adedini, kırık parça ürünün tam adını ve tüm kırık parçaların bir arada olduğu tek karelik görsel eklemeyi lütfen unutmayınız.
- Ürünleriniz “Sipariş Detayı”nızda yer alan “Tahmini Kargoya Verilme Tarihi”nde belirtilen süre içerisinde kargoya verilmektedir.
- Önceliklendirme işlemi yapılmamaktadır.
- Belirtilen kargoya teslim tarihinin firmamızca aşıldığını görüntülüyorsanız, İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
Siparişinizde "paket içi" eksik bir ürün var ise aşağıdaki adımları takip ediniz;
- İlgili kolinin dışında bulunan bantlı halini ve ağzı açık olarak içeriğini gösterecek şekilde fotoğraflarını çekiniz. (Koli boyutunu ürünler görünecek şekilde fotoğraflamaya dikkat ediniz.)
- "İletişim Formu" aracılığıyla eksik parça adetlerinizi belirten yazılı talebinizi fotoğraf ile birlikte forma ekleyiniz.
- Koli boyutu görseli ile 'Destek' üzerinden de talebinizi iletebilirsiniz. Size en hızlı şekilde dönüş sağlayacağız.
- Size daha hızlı hizmet verebilmek için ürünleriniz birden fazla kargo ile gönderilebilmektedir. Kalan ürünleriniz bir sonraki kargo ile gönderiliyor olabilir. Siparişinizin son durumunu web sitemizdeki Siparişlerim sayfasından görüntüleyebilirsiniz.
- Üye olmadan sipariş verdiyseniz web sitesindeki "Sipariş Takibi" butonundan siparişinizin son durumunu görüntüleyebilirsiniz.
- Kargo teslimat süresi kargo şirketlerinin yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir.
- Siparişlerim > Sipariş Detayı > Kargo Takibi adımlarını takip ederek kargo durumunuzu öğrenebilirsiniz.
- Size gönderilen kargo ile ilgili SMS’te bulunan kodu kullanarak ilgili kargo şirketinin web sitesinden kargonuzun durumunu takip edebilirsiniz.
- Farklı bir problem yaşıyorsanız İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
- Kargo şirketinin cep telefonunuza gönderdiği SMS ile ya da Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek kargo gönderi kodunuzu öğrenebilirsiniz.
- Online sitemizden "Mağazadan Teslim Al" seçeneğiyle sipariş oluşturabilirsiniz.
- Mağazaların yoğunluk durumuna göre teslim alınacak mağaza seçimlerinde değişiklik görülebilir.
- Mağazaya talep ettiğiniz ürün, kargo tarafından ilgili mağazaya ulaştığında SMS yoluyla bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
- Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres veya alıcı değişikliği yapılmamaktadır.
- Adres veya alıcı değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
- Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
- Üye girişi yaparak Siparişlerim sayfasından sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz.
- Üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takibi" butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ulaşabilirsiniz..
- Ödemesi tamamlanmış siparişe yeni bir ürün ekleme işlemi yapılmamaktadır. Dilerseniz yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
- Kampanyalı aldığınız ikili ürünlerden birini sepete eklemeyi unutursanız, siparişinizi direkt iptal edip yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz; ancak siparişiniz çoktan faturalanmış ise İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaşabilirsiniz
- Siparişlerim > Sipariş Detayı adımlarını takip ederek sipariş detayındaki ilgili teslimat satırından faturanızı görüntüleyebilirsiniz.
- Üye olmadan sipariş verdiyseniz "Sipariş Takip" butonu aracılığıyla sipariş detaylarınıza ve faturanıza ulaşabilirsiniz..
- Hesabınıza giriş sağlayamıyorsanız şifremi unuttum adımını takip edebilirsiniz.
- Kayıtlı telefon numaranıza SMS olarak gelen veya mail adresinize gönderilen link ile giriş sağlayıp, yeni bir şifre oluşturabilirsiniz.
- Ek garantiyi belirli ürünlerle birlikte sepetinize ekleyebilir ve satın alabilirsiniz. Ayrı olarak satışı yapılmamaktadır.
- Aynı ürün için hem ek garantili hem de ek garantisiz olacak şekilde satın alma işlemi, tek sipariş içerisinde yapılamamaktadır.
- Ürün ve ek garanti paketiniz ayrı ayrı faturalandırılır.
- Sipariş tamamlandıktan sonra sitemiz üzerinden adres değişikliği yapılmamaktadır.
- Adres değişikliği taleplerinizi siparişiniz kargoya verildikten sonra ilgili kargo firmasının web sitesi üzerinden ilgili adımları takip ederek düzelttirebilirsiniz.
- Dilerseniz bu taleplerinizi İletişim sayfasından veya ‘Destek’ üzerinden bize ulaştırabilirsiniz.
- Kupon veya herhangi bir sepet indirimi ek garanti paket ücreti kapsamında uygulanmamaktadır.
- İndirim ek garanti paketi dışında yalnızca sepetinizde bulunan ürünlere uygulanmaktadır.
- Eğer ödeme sayfasında uyarı alıyorsanız, bunun sebebi tarayıcı veya temizlenmeyen çerezler olabilir.
- Tarayıcı değiştirerek veya çerezleri temizleyerek farklı bir tarayıcıdan giriş yapmayı deneyebilirsiniz. Hala sipariş veremiyorsanız bankanızın müşteri hizmetlerinden destek alabilirsiniz.
- Kartınızda herhangi bir işlem kısıtı olmadığından eminseniz veya hatalı bir ödeme yöntemi gerçekleştiyse İletişim sayfasından veya 'Destek' üzerinden bize ulaşabilirsiniz.
- Üyeliğinizin bağlı olduğu mail adresi değiştirilemez, bunun yerine İletişim sayfası aracılığıyla üyeliğinizin kapatılmasını talep edip akabinde yeni mail adresinizle üyelik oluşturabilirsiniz.
- Oluşturacağınız yeni üyeliğe, eski üyeliğinizde bulunan geçmiş siparişlerinizin aktarımı yapılmamaktadır.